Chcem ponuku

Čo robiť, ak sa vaša nehnuteľnosť nepredáva alebo nemáte žiaden dopyt?

Predaj nehnuteľností môže byť niekedy zložitejší, ako očakávate. Je bežné, že sa stretávame s problémom prilákať potenciálnych kupcov alebo získať konkrétne ponuky.

V REINS sme objavili, ktoré 4 hlavné ukazovatele umožňujú presvedčiť sa, že nehnuteľnosť sa predá.

Tu je niekoľko orientačných údajov, ktoré sa budú líšiť v závislosti od špecifických vlastností vašej nehnuteľnosti.

  • Počet zobrazení (3200 za týždeň)

  • Počet kliknutí na reklamu (200 za týždeň)

  • Žiadosti o kontakt (2 za týždeň)

  • Počet uskutočnených obhliadok (1 za týždeň)

Tieto faktory denne monitoruje váš obchodný realitný maklér a snaží sa, aby získané dáta boli efektívne a dopomohli k rýchlejšiemu predaju nehnuteľnosti.


10 dní po zverejnení vašej nehnuteľnosti tieto čísla prvýkrát analyzujeme. Ak je výkonnosť vašej nehnuteľnosti nižšia ako naše očakávania, odporúčame vám zvážiť nasledujúce kroky:

1. Prehodnoťte svoju predajnú cenu:

Jednou z hlavných prekážok predaja môže byť príliš vysoká cena v porovnaní s trhom. Zníženie predajnej ceny môže byť efektívnou stratégiou na prilákanie väčšieho počtu kupujúcich. Analyzujeme ceny podobných nehnuteľností vo vašej oblasti, aby sme podľa toho upravili vašu cenu. Konkurenčné ceny môžu vzbudiť záujem potenciálnych kupcov a generovať návštevy. Čím skôr sa pokles ceny zrealizuje, tým väčší bude dopad a tým väčšia šanca na predaj za najlepšiu cenu.

💡 Ak počas prvých 15 dní od uvedenia na trh nemáte žiadne obhliadky, znamená to problém s cenou. Na Slovensku a v Čechách je priemerná marža pri vyjednávaní okolo 6 %, čo znamená, že aj pri cene vyššej o 6 % si potenciálni kupci nehnuteľnosť pravdepodobne pozrú. Ak teda nemáte žiadne obhliadky, je potrebné znížiť cenu aspoň o 6%, aby ste vyvolali záujem návštevníkov. Aby sme vám pomohli určiť vhodnú sumu, môžete sa spoľahnúť na podporu spoločnosti REINS.

2. Oslovte viacerých maklérov

Akonáhle bude nehnuteľnosť za správnu cenu, vyberieme počet (5 až 10) veľmi cielených miestnych odborníkov, ktorí majú podobnú nehnuteľnosť na predaj v okruhu 500 metrov od tej vašej. Ponúkame im možnosť pracovať na vašej nehnuteľnosti výlučne s využitím ich zoznamu kupujúcich. To nám umožňuje odomknúť širší panel spoľahlivých kupujúcich a získať kvalitatívnu spätnú väzbu na trhu.


3. Výmena makléra pre Vašu nehnuteľnosť

Ak sprostredkujúci realitný maklér nevygeneruje dostatok obhliadok, ponúk alebo zainteresovaných kontaktov v očakávanom časovom rámci, môže to znamenať, že váš kupujúci nie je v jeho portfóliu.


4. Zlepšite prezentáciu svojej nehnuteľnosti

Ďalším dôvodom, prečo je vaša nehnuteľnosť neatraktívna, je prezentácia vašej nehnuteľnosti. Ak je váš byt alebo dom prázdny, vieme sa postarať o virtuálny homestaging, aby si budúci kupujúci vedeli predstaviť seba v danej nehnuteľnosti. Ak v danej nehnuteľnosti ešte bývate, pomôžeme vám ju zveľadiť. Dopomôže to k tomu, aby sa zvýšila konverzia medzi počtom ľudí, ktorým sa reklama zobrazí, a počtom žiadostí o kontakt.







Pokračujte v čítaní